Recenzie (222)
Byť skinheadom (2003)
Film, který poukazuje na to, co zasvěcení už dávno vědí a co se ignoranti nikdy nedozví, protože si tenhle dokument nikdy nepustí a skinhead pro ně bude vždy jen neonacistou. Na druhou stranu i dnešní mladí neonacisté se prohlašují za skinheady, ale to už je jiný příběh (ten o nízkém IQ)
Karel Kryl - kto som? (1993)
Když jsem jako 15 letá objevila Karla Kryla a hltala všechny jeho texty, mnozí mí spolužáci netušili o koho jde. I dnes uroním slzu, když slyším jeho Monology, baví mě jeho hrátky se slovy a jeho schopnost vše tak syrově pravdivě pojmenovat. Pro mě malý velký muž, bojovník a jeden z největších Čechů, který proti těm se samopaly a rudými legitkami bojoval písní a kytarou. Faidra: nádherná poklona...
Šoa (1985)
To se prostě musí vidět. Povinně
Nicholas G. Winton - Sila ľudskosti (2002)
Nic u mě nemá větší šanci na úspěch, než nezištná záchrana dětí před jistou smrtí s nasazením vlastního života. Smekám a za slzy se nestydím. Takových ryzích lidí již dnes bohužel moc není, proto je nutné si čas od času připomenout a uvědomit, že jde žít se ctí
I Love You Phillip Morris (2009)
Tak tohle je hodně neotřelý snímek, Jim Carrey je tak přirozený, že trochu pochybuju o jeho orientaci a o Ewanovi jsem si to stejně myslela už předtím. Čekala jsem klasickou béčkovou americkou komedii, ale nakonec se z toho vyklubala opravdu koukatelná milá komedie s originálním příběhem. Není to film pro upjaté puritány (až je s podivem, že je natočen v Americe), ale 100% je to film, který diváka pobaví a nějakou tu chuť v něm zanechá
Spartakus (2010) (seriál)
Mám ráda historii a tahle doba nabízí vážně parádní náměty i příběhy, taky mám ráda sex a mám ráda i krev, ale čeho je moc, toho je příliš a tady se to mísí trochu divně a seriál se snaží podbízet útokem na primitivní pudy a příběh dost pokulhává, což je škoda, nedodívala jsem se na tuto sérii a další asi sledovat nechci.
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Už před 20 lety to za moc nestálo, ale teď to stojí regulérně za hovno.
Hotel Paradise (2012) (relácia)
Morální pokles naší společnosti právě dostoupil vrcholu. Národ s napětím sleduje partu složenou z exota, štětky, kulturisty a dalších obdobně zajímavých a bez hodnot žijících individuí, kteří se v hotelu opíjí, navzájem uráží, šukají a vedou diskuze odpovídající jejich IQ, které je dohromady maximálně 90, což je průměr, takže vlastně paráda. Není divu, že už i na základních školách začínají dívky pod zákonem používat tělo jako nástroj k získání peněz na cigárka, kredit a hadříky, co jim rodiče nekoupí a celý natěšený se třesou, až se budou za pár let válet před kamerama v takových pořadech, co moderuje roztahnožka Gavriely.
Farmář hledá ženu (2010) (relácia)
Opět další ukázka lidí bez sebeúcty a bez špetky soudnosti
Muži v nádeji (2011)
Ten námět mi prostě nesedí. A když se vám z toho, co se odehrává na plátně, chce blejt, tak to nezachrání ani Macháček natož Polívka. Film má jistě mnohé příznivce, neodsuzuji, ale já mezi ně patřit nebudu