Recenzie (180)
Marley a ja (2008)
Tento film ma úplne zaujal, sledoval som život dvoch ľudí, ktorý sa spoznali zaľúbili sa a tak ďalej... No všetko sa začalo keď do ich života vstúpil pes Marley. Mali z neho radosť no niekedy sa ho chceli zbaviť. Veľmi dojímavý koniec, toto bola neskutočná hra na emócie diváka. 90%
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Úžastny rozprávkovy film, úplne ma pobavil a zaujal. Skvele natočené, možno tomu chýbali zvučnejšie mená. Hudba od Gregsona- Wiliamsa učenca Hansa Zimmera je strhujúca fantastická. 90%
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Trocha slabšie ako Casino Royale ale nie zlé, nie zlé. Veľmi som sa začudoval keď na začiatku to naväzovalo na Casino Royale ale potom dej od toho upustil. Lepšia show ako v Casino Royale ale nemá to až taky náboj. 95 %
Posledný samuraj (2003)
Príbeh o odvahe jedného muža, ktorý sa postavil proti tomu začo bol kedysi ochotný obetovať život (aj keď Nathan Algern bol skôr flegmaticky k tomuto postoju). No nič to film je veľmi zaujímaví a ohúril nesutočným zvratom osudu a bojovnosti človeka. 90%
Fighter (2010)
Mam rád filmy s Markom Wahlbergom a táto športova dráma ma zaujala, ale neviem sa rozhodnúť ktorý typ postay Markovi viacej pristane lebo rola Mickyho a Boba Lee Swagera sa neda porovnávať. A Mark obe zahral famózne. No určite Christian a Mark tu predviedly perfektne drama. 90 %
Neporaziteľný (2002)
Väčšinou to býva tak že dvojka je horšia ako jednotka a o trojke ani nehovorím. No v Neporaziteľnou je to presne naopak, toto je slabé B- čkove, dvojka je o dosť lepšia a trojka akoby si nepamätala jednotku. Isac Florentine tomu dal nový nádych, a myslím že Hill si to tiež všimol. 50%
Neporaziteľný 2 (2006)
Nedal som mu 5* lebo Adkins tam nehra to čo v trojke a v trojke mu to viac pristalo. Adkins mal byť ten kto zmláti Whitea a nevadilo by mi ak by sa to podobalo na trojku, tu predsa ide o bojové scénky a nie o zápletku, emócie alebo nebodaj slzičky. Toto je hardcore ako má byť Isaac Florentine vie ako na to. No hovorim ak by Adkins ktorý predvádzal o 50% lepšie výkony bol ten "dobrý" a zmlátil by každého mal by odomňa 5*.
Simpsonovci vo filme (2007)
Nehorázna zábava, veľmi vtipné, Homer to vždy vedel zaklincovať alae tu to urobil excelentne, hlášky 100% príbeh 100%. Všetko bolo také absurdné že sa natom nedalo nesmiať. Výborný film o legendárnych postavičkách z legendárneho seriálu. 100%
Tmavomodrý svět (2001)
Toto čoje??!!! Povedal som si až som zistil že to natočili češi, slováci, angličania. Ale hlavne česy netreba Vám to odoprieť. Toto je teda poriadný film, bál som sa že toto natoči USA a zoberie nam hrdinov, premení ich na drsných egoistických rozsievačov smrti a strachu. Ale toto nie, toto je dokonalý film, kvalitné zábery, úžastný príbeh. Tento film ma všetko čo ma dobrý vojnový film mať. 100%
Tobruk (2008)
Poriadna akcia, akcia a ešte raz akcia. Tomu chýbala krv, brutálna prestrelka niečo ako v Bratstve neohrozených a poriadne dialógy. Nuž 80% dávam za skvelý príbeh a aj za to málo krvy vo filme a hlavne preto že je to niečo poriadnejšie čo Česko- slovenská kinematografia za posledný čas natočila.