Posledné recenzie (165)
Žralokonádo (2013) (TV film)
Zákonitě odpad. Ale po houbičkách se film stává pětihvězdičkovým.
Lovec jeleňov (1978)
Silný příběh. Úžasné herecké obsazení. Divný a zcela nevšední film. Lovce jelenů si rozhodně budu pamatovat.
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Katniss se stala symbolem revoluce, ale ona to sama ani netuší. Po filmové stránce jednoznačně lepší než jednička. Atmosféru konečně ovládá ta správná deprese a strach. Nicméně i zde mi chybí pár detailů z knihy, například nalezení utečenců z osmého kraje, spekulace o existenci třináctého kraje, nedostatek zboží v Kapitolu (kvůli rozsáhlé, ale režimem utajované rebelii), snaha místních mírotvorců o nachytání Katniss při pytlačení, intenzivní fyzický tréning před nástupem do arény atp. Ale tentokrát nejde o nic, co by přímo ohrozilo film jako takový. Navíc byly do filmu vloženy mnohé detaily, které se zase neobjevily v knize, ale které ještě více umocnily tu hrůzostrašnou atmosféru. A nemůžu vynachválit novou arénu. Druhou polovinu filmu jsem ani nedýchal a při závěru se mi skoro zastavilo srdce.