Recenzie (473)
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
Uz ne tak dobre jako predchozi dva dily, le presto vyborne... Navic velmi preitazliva Rene Russo, ktera mi tam proste sedne...
Sedem (1995)
Ja ani nevim jak to okomentovat... Jeden z nejsilnejsich zazitku filmoveho nebe... Temer dokonaly film, s temer dokonalymi herci (nic neni dokonale,ale tohle se k tomu sakra blizi..) a dokonaly reziser jmenem David Fincher (dokonalost sama) . Diky tomuto filmu si ziskal me srdce a ja na nej nedam dopustit,je to proste dabel...
Horúce strely (1991)
Druhy dil jeste lepsi,ale stejne je to spicka mezi parodiema...
Training Day (2001)
Denzel ve sve nejlepsi roli...
Posledná pevnosť (2001)
Pekne trapny... Ze se k tomu Redford snizil,to me hlava nebere...
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Podruhe a stejne dobre... Proste u tehle filmu se bavim a tak to ma bejt...
Rob Roy (1995)
Na statecne srdce to nema,ale je to prijemna podivana... Ale nak nemam rad Liama Neesona, tudiz mi v hlavni roli moc nesedl..
Kráska v nesnázích (2006)
Timhle me Hrebejk pekne zklamal.. Pelisky beru jako klasiku, pupendo jako skvelej film, horem padem docela uslo, ale tohle? Nak mi to prinejmensim nesedlo, nad vodou to drzely hlavne vykony Schmitzera a Geislerove, jinak des a bida... Pro me zatim jednoznacne nejhorsi Hrejbejkuv film, jsem zvedavej na Medvidka, dost se toho bojim...
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Jako kdyz vidim chlapa (Rimmera),ktery se boji i vlastniho stinu, jak tam macha brokovnici a sestreluje nakou specialni jednotku,tak mi to k nemu moc nesedi... :) Ale tak vubec,ten film je strasne nudnej a me proste nebavil.. Jedna hvezdicka za vnadnou Angelinu a druha ani nevim za co...
Smrtonosná zbraň (1987)
U tohohle filmu se vzdycky zasmeju jako nikdy.. Serzant Riggs je naprosto nenapodobitelnej a kdyz dostane svuj amok a k tomu Danny Glover prida to svoje: "doprdele" ,tak z toho nemuzu... Skvele naplneny potencial.. Komedialni klasika...