Recenzie (51)
Zabiják (2023)
Estetický minimalismus. Fincher nahazuje návnadu a přitahuje a přitahuje. Tak jednoduché to je. Hladina finále odkryje myšlenku, která je vlastně triviální, což nemusí být špatně. Jediné s čím jsem se hned zpočátku neztotožnil je představa, že nájemný vrah odstřelovač je v osvětlené místnosti ve večerních hodinách v budově přímo naproti. Z mého dosti jednoduchého a neerudovaného pohledu, dost naivní, řekl bych.
Nabídka (2022) (seriál)
Pro zvídavé publikum oživlých obrázků příjemně obohacující. Seriál, který se vryje pod kůži a zůstane tam, a ani nechcete aby mizel.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Gunn mi sedí. Marvel politikou ne. Strážci jsou styl komiksu, kterej mam rád. Výborná hudba, odlehčující vtípky. "Strážci Galaxie" a "V jako Vendeta" jsou jediní v záplavě společností chrčících komiksy, které dokážou upoutat a vždy je vyzdvihnu když přijde řeč na komiksy. Dětský smích v kině, i smích dospělých a soustředěné publikum i přes dlouhou stopáž musí Gunna těšit. Kino Svět Cheb, 06.05.2023.
Top Gun: Maverick (2022)
Příliš velká dávka patosu a klišé. Doufal jsem, že těch 90% je z části zasloužených. Achjo...
Srdcerváči - Série 1 (2022) (séria)
Příliš předramatizováno. Nejsem teda cílová skupina, jen pocitově by to mohlo z mýho pohledu víc odsejpat. Čekal jsem díky procentuálnímu hodnocení něco neotřelého, něco nad čím se člověk pozastaví a zamyslí. Nejspíš si časem ale už nevzpomenu. To pro změnu na Åmål, jen tak nezapomenu. Tady hodně chybí i zároveň přebejvá.
Vezmi si ma (2022)
Sladký romanťárny mi fakt občas neva, nemám předsudky a ani netrpím záští. Jenže tady už na začátku je zřejmé jak to dopadne. Čím víc se blíží konec filmu, tím je větší hustota klišé. A ta "takyhudba".....nemám mozek a ani duši na to, jak to zkonzumovat. Nemám rád tři akordy pro deset tisíc lidí, já radši deset tisíc akordů pro tři lidi.
Reacher (2022) (seriál)
V posledním díle si střihl opět malý štěk sám Lee Child, bylo to v restauraci když Jack vešel. Tohle dílo potěší jen fanoušky Childa. A je škoda, že Reacher neměl jizvy. Jinak to byla jednohubka, stejně jako Leeho knihy.
Archive 81 (2022) (seriál)
Archiv 81 nebyl vůbec špatný a ačkoliv jsou tam nápady z jiných filmů, nemělo to na výsledný celkový dojem celé série moc velký vliv. Obsazení bylo fajn, ale v kombinaci s režií a kamerou to má jistý nádech tv filmu či béčkovosti. Ale to je jen muj subjektivní pocit. A v popisu filmu bych neuváděl sci-fi, ale mysteriózní. Pokračování 2.série? Něco jsem našel na webu. Hororová série je založena na stejnojmenném podcastu, který napsali a produkovali Marc Sollinger a Dan Powell. Sezóna 3 podcastu skončila v roce 2018, poté následovala podcastová minisérie Left of the Dial. Sečteno a podtrženo? Je tam dost obsahu na další sezónu. A pokud se Archive 81 bude držet svého zdrojového materiálu pro sezónu 2, bude se nač těšit. V říjnu 2020 byla Rebecca Sonnenshine jmenována jako výkonný producent a showrunner hororové série Netflix „Archiv 81“. Casting proběhl na konci roku 2020 a natáčení probíhalo od listopadu 2020 do března 2021. Na základě této časové osy trvá vytvoření filmu něco málo přes rok. Pokud dojde k 2. sezóně, můžeme pravděpodobně očekávat, že bude mít premiéru někdy v roce 2023. I na IMDB naznačují, že série může pokračovat po roce 2022.
Buly (1992) (relácia)
Dneska je moderní nadávat na Zárubu, potažmo ČT. Jenže já si pamatuju začátky Buly. A oceňuju důsledek toho, co Záruba dělá a co ho baví. Důsledek je velká sledovanost hokeje v televizi. Na to se nabaluje zájem sponzorů, díky čemuž je v hokeji víc peněz (srovnání od revoluce po současnost). Kvalita studia je taky nadprůměrná. Jasně chyby se najdou, ale to všude. Srovnání s Novou nebo např. slovenskou televizí, co se týče extraligy a MS, je z mého pohledu více než jasné.