Recenzie (281)
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
Kritici vsech zemi, vylizte si prdel! 10/10
Requiem za sen (2000)
Nenachazim ceske jednoslovne pojmenovani, pouziju anglicke. MINDBLOWING
300 (2006)
Bal jsem se ztvarneni meho oblibeneho komiksu, bal jsem se moc. Och jak to bylo zbytecne. Krasne prevedeni uzasneho komiksu do uzasneho filmu. Perfektni vizualni a hudebni stranka. Stejne jako u Conana neni treba mnozstvi slov. Uzasny dvouhodinovy videoklip.
Dobrodružství Brisco Countyho Jr. (1993) (seriál)
Jak rad bych to shledl znovu, bavil jsem se kralovsky, kdyz jsem byl jeste nactilety.
Noir (2001) (seriál)
Pomalejsi rozjezd a excelentni druha polovina serialu o najemne vrazedkyni a jeji tajemne kolegyni. Osudy jsou propleteny vic, nez by si kazda z nich prala a postupne se odkryva desiva minulost. Tony z hraciho ustroji hodinek mi dodnes zni v hlave Vzhledem k aktualizaci strasnych titulku planuji urcite jeste jedno shlednuti. Az se mi tedy uvolni nejaky cas. 9/10
Planetes (2003) (seriál)
Takhle presne si predstavuji plnohodnotne anime. Zadne fillery, akce, napeti, dejove zvraty, ruzne charaktery dobre vykreslene, vyvoj postav, humor, pekna animace. 10/10
Mušiši (2005) (seriál)
Jeden z nejlepsich serialu, ktery jsem mel moznost videt 10/10
Hra o trůny (2011) (seriál)
Proc jen nemuze byt natoceny poradny fantasy film, ktery by dosahoval kvalit tohoto serialu? Od dob Pana prstenu tu nic takoveho nebylo.
Princezná Mononoke (1997)
Pro mne i v roce 2011 stale nejlepsi Miyazaki
Traja mušketieri (1973)
Vynikajici serm, takovy, jaky nedokaze predvest vetsina dnesnich sermirskych skupin ani z poloviny. Paradni kostymy, vtipne situace, dramaticke momenty. Tenhle film je pro mne nejlepsi ztvarneni Dumasova romanu.