Obľúbené seriály (7)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Zajímavé, že plno lidí mi říkalo, že je irituje, že hlavní postavy pořád mluví a mluví. Mě to ani nějak nenapadlo. Seriál mě od začátku moc bavil a čím novější série, tím víc mě to bavilo. Celé jsem to viděla už mockrát a pořád se to neomrzelo. Rory je strašně krásná a prostě se na ní dobře dívá. A samozřejmě co nesmí chybět, člověk se u toho vždycky i zasměje :)
Simpsonovci (1989)
Sex v meste (1998)
Sex ve městě mě bavil, od začátku do konce jsem ho viděla určitě nejmíň 3x. Carrie mě občas iritovala a ze všech hlavních postav mi byla nejmíň sympatická. Každopádně minimálně pro ženskou část je to určitě zábavný seriál a humor nechybí.
Priatelia (1994)
Co věta, to hláška. I když jsem Přátele viděla od začátku do konce už tak padesátkrát, pořád se to neomrzí a pokaždé se pořád směju. Všechny postavy jsou super a ten humor prostě miluju :)
Černé zrcadlo (2011)
Za mě nejlepší seriál všech dob! Nic podobného a tak originálního nikdo nenatočil. V každém díle úplně jiné téma, jiní herci, pokaždé byl člověk do samého konce zvědavý, o co přesně tam vlastně jde, nebo jak to celé skončí. Perfektní!!
Zúfalé manželky (2004)
Celý seriál mě hrozně bavil, zasmála jsem se a bylo mi líto, když skončil. Navíc smutně.. S každou další sérií tam sice bylo až přehnaně katastrof a zločinu, ale mně to nevadilo, opravdu jsem se celou dobu bavila!
Mladý Sheldon (2017)
Teorii třesku jsem neviděla, z ukázek mi to není nijak sympatické. Ani jsem nevěděla, že to má nějakou souvislost. Ale Malého Sheldona jsem začla pouštět náhodou jako kulisu k práci a bavilo mě to, i když jsem netušila, co je to za seriál, nebo jak dlouho běží. Teď se dívám od prvního dílu a je to perfektní, jsou tam super hlášky a směju se tu na celé kolo. Zrovna jsem dokoukala asi sedmý díl a hláška "Jo, to je vono" mě rozesmála zatím nejvíc :-D