Posledné recenzie (12)
Osada (2021) (seriál)
Příjemná oddechovka, hrozně mě to bavilo a fakt jsem se nasmála. Ráda uvidím zase někdy znovu.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
To všeobecný nadšení taky moc nechápu. V prvním díle jsem si říkala Co je to sakra za blbost? Pak mě teda zajímalo, jak to bude pokračovat a dokoukala jsem to. Bylo to celkem vzato vlastně napínavý. Ale poslední dva tři díly už jsem se těšila, až to skončí, protože už to bylo moc zdlouhavý. U spousty věcí jsem se zamýšlela a nedávalo mi to smysl. Kdo by riskoval život kvůli penězům, když má šanci na výhru a přežití jen 1:456? No a konec? Ten byl úplně divnej a nesmyslnej. Takže dávám jen tři hvězdy za to, že se na to dalo dívat, i když to byla blbost. Čtyři dávám u filmů, který se mi fakt hodně líbily a pět jen u těch absolutně top.
Sex O'Clock - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Sice je to z největší části spíš pro pubertální generaci, ale já se moc bavila! Škoda, že se na každý díl musí čekat týden.