Recenzie (230)
Doktor od jazera hrochov (2010)
Zlatý pohádky od Zdendy.. Toto nic moc :-( 2*
Neľútostná pomsta (2011)
"Lína ryba skáče" za 3*
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Ať už konečně vyhraje Tooom :-/ :-D 5*!!!
Ja, legenda (2007)
4* za nádherný film a děj,skvělého Willa a 1* za bezva psa který hraje s Willem v hlavní roli. Tento film je velmi chytlavý a velmi se mi líbí děj filmu, prostředí a celkový dojem z legendy je opravdu pozitivní nechť film dopadl tak jak dopadl. 5*!
Pravdivé lži (1994)
3,5*! Pěkný komediakčňák Árnýho...
Hranice zlomu (2003)
3,5*
U mě dobrý (2008)
Komedie na slušný 4****
Hitman (2007)
Můj názor na Hitmana,jakožto Timothy Olyphanta, je takový, že v tuto chvíli bych si do této role nikoho jiného nedokázal představit. Zahrál to skvěle a opravdu díky němu tento film je opravdu dost dobrý!!! Hitman jak má být. *****
Cela 211 (2009)
Výtečný film!!! 100% 5*
Dr. House (2004) (seriál)
Vtipné, napínavé a velmi chytlavé. Parádní seriál a Hugh je zde skvělý týpek a výborný doktor!!! 5*