Recenzie (2 756)
Obr lidožrout (2008) (TV film)
K filmu JSEM UDĚLAL TITULKY :-) Na film jsem se díval se sestrou. Ta nejdřív měla komentáře typu : "Ten OGR vypadá jako Gumídek...", ale nakonec filmu dává 4*, protože po obsahové stránce je to dobrý film. A já s ní jen mohu souhlasit. Mně "OGRE" trošku připomínal horror "VESNICE". Taky uzavřená komunita, zcela izolovaná od světa, žijící starověkým způsobem..... Ve vesnici panuje strach z hlubokých lesů a hlavně z toho, co v nich žije. Ve filmu se objevují prvky magie a obětování......herecké výkony jsou na úrovni a skvělá temná hudba doprovází napínavé scény....
Profil vraha (2002) (seriál)
Skvělý seriál, zrovna včera (28.7.2008) jsem viděl Wire in the Blood VI, Part 1, Unnatural Vices z roku 2008. Napínavý díl o brutálním masovém vrahovi, který nejdřív své oběti přivázal několika provazy, utáhl jim pevně končetiny, nacpal jim do žaludku cibuli, koření, chilli paričky, whisku, aby jejich maso bylo kořeněné a pak jim postupně zaživa uřezával končetiny a před obětmi je pojídal! Prostě "BRUTAL"
Bylo to v máji (1950)
Skvělý film o údernících, 1.máji a o tom, jak se ve fabrikách pracovalo! Pobavil jsem se! :-)
Creepshow III (2006)
HORROR??? V žádném případě! Tři příběhy na dopolední vysílání na Hallmarku. A ten první příběh nemá ani hlavu ani patu - prostě pohádka!
Skokan (2008)
Dětské, nudné, nezáživné.....čekal jsem rozhodně více!
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Skvělý příběh, perfektní filmové triky, parádní mravenci, excelující vodopády, ............ prostě NÁDHERA!!! Už se těším až si film vychutnám v DD 5.1!
Slashers (2001)
Otřesné herecké výkony, stupidní obsah, ale hlavně 97 minut nekonečné nudy. Asi 10 x jsem se podíval, kdy ta blbost skončí! Bylo to nekonečné......
Pasca v džungli (2006)
Hezké barvy, pěkná džungle a to bylo asi tak všechno! Vůbec to nevypadalo jako zajatecký tábor, ale spíše jako pionýrský tábor! Každý den volno, pokec, procházky...... prostě veget a pro mne děsná nuda!
Upír ve věžáku (1979) (TV film)
Opět ČT1 (22.7.2008) - Skvělé herecké obsazení a skvělý film. Už jsem to viděl alespoň 5 x a klidně se ještě kouknu i po šesté :-)
Třetí táta (1988) (TV film)
Dneska (23.7.2008) jsem viděl film na ČT1 a docela to ušlo. Jak jsem již psal několikrát, filmy z 80-tých let jsou nejlepšími filmy ČSSR. Jen jsem o tomto filmu říkal sestře, tak hned vyhrkla : "Pane Vlk, tak já Vám jdu udělat tu rybu" :-) Tuto větu si pamatovala už x let :-)