Recenzie (555)
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
Tenhle seriál je pro mne absolutní kult. Je s ním spjatý téměř celý můj život a když koukám na určité díly tak jako bych se vracel do dětských let. Jo tomu se říká nostalgie:) Ale i po letech má seriál co nabídnout. Ed O'Neill je po Homerovy asi nejsympatičtější seriálový buran. Takový USA Kameňák který ale neskutečně baví a po letech neztrácí svou sílu.
Demolátor (1993)
Zábavná podívaná! Do suché a vykastrované totalitní společnosti vtrhne skvělé demoliční duo Stallone , Snipes aby ukázaly těm sucharům že neandrtálští kostilamové ještě nepatří do mrazáku. Skvělé úderné hlášky , nadprůměrná akce a otravná Bullock tvoří akční koktejl který mne baví i po několikátém shlédnutí.
Tango a Cash (1989)
Tango a Cash , Cash a Tango. Možná nejlepší Buddy movie vůbec. Spousta akce , humoru a naprosto brilantní hlášky pronášené mými oblíbenými herci. Oba jsou stejně cool. Především Slye překvapil svou přirozeností. Příběh je sice nezajímavý a akce v některých scénách podivně sestříhaná ale drsné duo Slye , Kurt udělá prakticky celý film. 85%
Rambo II (1985)
Rambo: First Blood Part II je naprostý opak jedničky. Neuvěřitelný počet mrtvých jako v KOMANDU , vlastenecký kecy , patos a absolutní nerealističnost. Zůstaly jen dvě věci které tyto filmy spojují. Výborná hudba a zábava! Slye likviduje nepřátele všemi možnými i nemožnými prostředky. Z démonickým pohledem a napnutými svaly si vystačí na celý film . Kdo má rád akční filmy chrochtá už dávno blahem jelikož Rambo 2 je základ a povinnost každého správného akčního fanouška.
Rambo (1982)
First Blood je vedle prvního Rockyho určitě Stalloneho nejlepší film. Drsný film o přežití Vietnamského veterána který se vrátil do své vlasti ale díky tomu kdo je a co prožil se už nemůže zařadit do normálního života. Skvělá syrová režie podpořena velice kvalitním výkonem Stalloneho kterému člověk věří každý pohled. Do toho přimícháme ještě skvělou hudbu a vyjde nám jeden z nejsyrovějších akčních filmů vůbec.