Recenzie (9)
Vzoprieť sa obrom (2006)
Náboženskej shit. Skoro v každé scéně, kdy se nehraje fotbal mluví o Bohu nebo se modlí. Nic tak dementního jsem jak živ neviděl a už ani vidět nechci. Zvládl jsem to do 85 minuty pak jsem tu hromadu sraček musel vypnout. Poděkujme Bohu, že můžeme hrát fotbal. Poděkujme Bohu, že vyhrajem. Poděkujme Bohu, že prohrajem. Poděkujme Bohu, že tréner Carter je neplodnej. Poděkujme Bohu, že píčus mluví se svojim tátou. Chce se mi zvracet.
Kto prežije - Samoa (2009) (séria)
Nechápu. Měl vyhrát Russell. Místo toho to vyhrála blbá přížovnice Natalie.
Ninjago – Nindžova cesta (2011) (seriál)
Jednou sem to viděl, když jsem se probudil v sobotu brzo :D Docela to ujde, pro 9-ti letý děti do je super!
Všade samé zvončeky (1996)
Čumim na to každý vánoce :D
Únik (1991)
Pěknej film o kradení a utíkání policii.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Seriál je naprosto luxusní do 14. - 15. série pak to jde silně dolu. No a za 24. sérii musim dát o hvězdičku dolu.
Rýchlo a zbesilo 2 (2003)
Super film plnej akce :D Přemýšlel jsem zda dam 4 nebo 5 hvězdiček, ale za mitschubishi dam 5 ***** :D
Sám doma 4: Chceme náš dom späť! (2002) (TV film)
Sám doma bez Macaulay Culkina není prostě sám doma.
Klub sráčov (2000)
Hrůza, děs, běs. Nechápu, že jsem si to na doporučení ostatních pustil. Pouštěl jsem si to 3x a ani jednou jsem to nemohl dokoukat do konce ... nuda ... Teenegery hrajou snad čtyřicátníci !