Posledné recenzie (24)
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Myslím, že zatím nejlepší zpracování téhle klasické pohádky, jaké jsem viděla...
Rande naslepo (2017)
Příjemná oddechovka, která pobaví... Humor tak akorát, nepřekračuje tu hranici účelného ztrapňování, kdy se vám uvnitř všechno kroutí jen při představě, že by se tohle stalo vám. Klišé jak hrom, dopředu jasný konec, ale to alespoň mně vůbec nevadilo. Nešla jsem na přelomový kinematografický kousek, ale na film, u kterého se chci pobavit a zasmát. A ten účel byl nadmíru splněn... I když jsem si na konci říkala, kolik k tomu skutečnému příběhu přidali, protože místy z toho nereálnost až křičela, za mě velmi povedené...
Podfukári 2 (2016)
Silné zklamání. Jednička se mi opravdu moc líbila, musela jsem u ní přemýšlet. Tady jsem celou dobu jen čekala, kdy udělají nějaké to velké kouzlo... A podle mě nepřišlo... Velké finále, které mělo podle veho vyrazit dech bylo předvídatelné a obecně ve filmu prostě nebylo to kouzlo co měla jednička. Ta prostě nasadila laťku hodně vysoko a dvojka nedoskočila...