Obľúbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Kriminálka Miami (2002)
Hviezdna brána (1997)
M.A.S.H. (1972)
Dva a pol chlapa (2003)
Tak skvělá parta co začínala měla pokračovat dál a dál. Charlie, Alan, Jack, jinak bych neměl co dodat, ale až nastoupil Ashton Kutcher, tak mě seriál přestal bavit. Tento seriál budu hodnotit než odešel Charlie Sheen, takže za 5.hvězdiček, ale kdybych měl hodnotit od doby jak nastoupil Kutcher tak to jsou 3.hvězdičky.