Recenzie (95)
Aquaman (2018)
Stokrát viděné, a to nejen v superhrdinském žánru. Než jsme vyšli z kina, napočítali jsme snad šestnáct vykrádaček. Originalita námětu a příběhu nula.
Bohemian Rhapsody (2018)
Takže. Buď přehodnotím všech svých 1275 dosud hodnocených filmů, anebo potřebuji šestou hvězdu. Pro mě jeden z životních filmových zážitků a emoční masakr.
Anjel Pána 2 (2016)
Absence nosného příběhu. Roztříštěné dějové linky. Nesympatická představitelka hlavní holčíčí role bez zjevného talentu. Toporné výkony většiny herců, a to i druhdy výborných. Lucie Bílá, proč zase? Dobré dialogy Trojana a Dvořáka. Semtam povedený vtip. Tož asi tak.
Podoba vody (2017)
Jak dlouho asi trvalo americkým tvůrcům, než do této klišoidní spatlaniny našli tak kromobyčejně odpudivou hlavní hrdinku?
Príbeh služobníčky (2017) (seriál)
Alegorie totalitní moci stokrát stejně, několik silných momentů. Škoda promarněné příležitosti. EDIT: Druhá série k nepřečkání. Přátelé, tam se neděje dočista nic. Tak sbohem.
La cara oculta (2011)
Kdo nedokáže věrohodně zahrát dirigenta, ten si plný počet nezaslouží.
Kristina Vavřincova (1995)
Takřka doslovný předpis knižní předlohy se vším, co k tomu patří. Pro mě ztvárněno dokonale: skvělé obsazení, střídmé herectví, probublávající emoce, perfektně zvolený hudební podkres... Konečně zase jednou můžu dát pět.
Prežiť (1993)
Za toporné zpracování jedna hvězda dolů, za pánbíčkářské pokrytectví druhá. Těm lidem úcta a respekt.
Rohy (2013)
Nebýt toho stupidního vyústění, byly by čtyři.
Macík 2 (2015)
Škoda těch verbálních vulgarit přes míru. Stačilo by trochu ubrat na frekvenci a bylo by to tak na čtyři hvězdy. Takto to za chvíli unaví a humorný efekt jde do háje.