Obľúbené filmy (3)
Pokánie (2007)
Ani nevím jestli jsem se za těch 123 minut nadechla. Po skončení filmu jsem neodcházela z kina během závěrečných titulků, ale v němém úžasu civěla na zatahující se oponu. A nebyla jsem sama. Opravdu krásný , dojemný příběh, nádherně sfilmovaný. Výjimečně lepší než kniha. James McAvoy je tak sladkej a kladnej. Prostě ho miluju. Můj TOP
Vlasy (1979)
Můj film. Jedním slovem BOMBA. Poprvé jsem ho viděla někdy krátce po revoluci a od té doby snad 200x. Asi se mi nikdy neomrzí. Jsou tam slabší místa, ale je jich pomálu. Tento film se panu Formanovi opravdu vydařil. Pokaždé když Berger pochoduje v davu do letadla mám husinu na zádech a lechtání u žaludku. Na konci při scéně na hřbitově, už mi tečou slzy.
Láska nebeská (2003)
Jedním slovem : ANO. Nebo třema ANO ANO ANO. Nedá se vytknout nic, film mě bavil, baví a bavit bude od první sekundy až do titulků.