Recenzie (35)
Simon Killer (2012)
Kvalitni nervni psycho o jednom hrouticim se mamincine mazankovi.
Nech žije sloboda! (2013)
Forza Italia :) Moc dobry feel-good, ani chvilku se clovek necitil trapne. Bez klise...
Ptáče (2013)
Krasna depka.
Len 17 (2013)
Misty hodne lacine, ale celkove koukatelne...
Walking Dead (2010) (seriál)
Po prvním díle jsem se bál dojít si na záchod, další jsou už vyměklejší, ale i tak je to bezva podívaná. Středa, střeva jsou třeba. (Poznámka: u Laurie Holdenové je uvedeno špatné datum narození. Správně je 17. 12. 1972.)
Vedľajšie účinky (2013)
Slabé, předvídatelné... Jude Law umí hrát jediným způsobem a ten už mi leze krkem. Vše příliš na efekt a podstata nikde. Ani Rooney Mara to nezachrání. [Viděno na FebioFestu.]
The Brady Bunch (1969) (seriál)
V Čechách pochopitelně nedoceněný, ale i přesto skvělý sitcom. Jeden z těch zakladatelských. Bez něj by nebyl Krok za krokem, Ženatý se závazky atd. atd. atd. atd. atd. (A aby bylo jasno, Ženatý se závazky je geniální seriál, který zku*vil český dabing. Jen aby nevzniklo nedorozumění.)
72 dní (2010)
Podobný druh filmů zbožňuju. Ta absolutní nulovitost těch nejnulovatějších nul mě prostě bere. Něco mezi Hrabalem a Karadžičem.
Stúpenci (2013) (seriál)
Vynikající seriál, kterému k dokonalosti chybí občasné logické lapsy ve scénáři. Bacon tomu ale dodává ty pořádné grády. V obsazení tady na ČSFD chybí Valorie Curryová (která hraje Emmu).
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Craig Charles se učil od Rowana Atkinsona (2. série Blackadder), Rowan Atkinson se učil od Johna Cleese (Monty Python's Flying Circus). Ta intonace nejlepších britských komiků se asi dědí nebo co... Aneb, jak praví klasik: "Co to sakra meleš, ty vořechu?!"