Recenzie (104)
Casa Carnivora (2010) (amatérsky film)
To bol super film :)
Grinch (2000)
Najlepší vianočný film všetkých dôb, asi len vďaka Carreymu :)
Božský Bruce (2003)
Fantasy a Romantický by som vynechal a spravil z toho iba komédiu, pretože to je jednoducho geniálne ;)
Yes Man (2008)
Kam príde Jim, tam akoby hneď vyčaruje 5 hviezdičiek
Sleep (1963)
Za nápad, a spracovanie tiež nebolo zlé, ale dalo by sa to skrátiť na 1 minútu ;) Vtedy by to bolo skvelé...
Chlapi neplačú (2013) (seriál)
Zaujímavý seriál, ktorý má veľké ambície, preto dúfam že ho nepokazia. Kamera je fajn, scénar ako vždy strašní ale so zaujímavím nápadom, herci okrem hlavného detského hrdinu fajn. Na slovensko fajn.
Cesta do krajiny Oz (2013)
Raimiho by malo potešiť že som mu dal aspoň tie 3, pretože tak podpriemerný film som ešte nevidel. Za postavami je vidno zelené plátno, herci sa hrajú na Supermanov, hlavný hrdina klame robí podvody, hlavná záporáčka jednoducho odíde, nič iné, a môžeme len čakať kedy znovu niekoho zabije... Bléé
Denník Bridget Jonesovej (2001)
Je zvláštne, ako pri sledovaní jediného filmu dokážete všetko a všetkých tak hrozne moc znenávidieť
High School Musical 3: Posledný rok (2008)
Za pieseň Scream
Alica v krajine zázrakov (2010)
;)