Recenzie (5)
Posledný tanec (2020) (seriál)
Dokonalý.
Krtek Money Life (2020)
Klukům fandím, ale tohle bylo o hovně.
Párty Hárd (2019)
Doporučuji zhlédnout v IMAXu.
Halloween II (1981)
Jedna hvězdička za to, že jsem se párkrát zasmál. Tady se fakt bát nešlo. Příběh je tak neuvěřitelně mizerný a dementní, že přebíjí i jinak pěknou technickou stránku filmu.
Vtáci (1963)
Vskutku tristní - příšerně dlouhá nudná podívaná s neuvěřitelně špatnými efekty a chatrnou zápletkou. Vrcholem pak bylo "rozuzlení"...Achjo