Obľúbené seriály (10)
Chobotnica (1984)
Kam sa hrabu vsetky CSI a ine blaboly.Toto je odkaz doby a silna individualita.
M.A.S.H. (1972)
Bratstvo neohrozených (2001)
Dva a pol chlapa (2003)
Pacifik (2010)
Temný prípad (2014)
Černobyl (2019)
Miami Vice (1984)
Absolútne nedocenený seriál, ktorý doslova prekypuje osemdesiatkovou atmosférou ako nič iné. Lahkosť akou sa to celé nesie je fascinujúca a soundtrackom to pitvá dušu nostalgika. Don Johnson tomu dal nezamenitelný punc a už si okrem filmu Harley Davidson a Marlboro Man nespomínam, kde by mu rola tak zapasovala. Ono je to svojim sposobom gýč, ale ten lesk možu sriálu závidieť mnohé žánrové kultovky velkého plátna.