Recenzie (606)
Rivali (2013)
4,4* je adekvátní
Divoký Django (2012)
Super skvělá první půlka zbytek kaše....Asi jsem se probudil
Tmavomodrý svět (2001)
Až se vyčerpají všichni gangsteři ,všechny známé rádoby osobnosti, obyčejné životy v komunismu a milostné trojuhelniky v českém filmu, jednou přijde na řadu žánr válečný. A dobře víme jaká specifika česká kinematografie v 93o/o vlastní a jak naše produkce točí. ...No hnus,ostuda ,patos na kokos.Zkrátka Tmavomodry svět je v daném žánru špička, samozřejmě na naše poměry ,na poměry českých filmaru a vysoká laťka případným konkurentům.
Skrytá identita (2006)
Pro někoho nudná,ohraná písnička s nudně pozérským Jackem Nicholsonem,pro mne osobně mistr Scorsese ve skvělý formě!
Sedem psychopatov (2012)
Další gay-variace na Pulp-Fiction!Ještě ke všemu rádoby!Po Bruggách to měl Maestro evidentně zabalit!Těžkotonážně nudná pozérská wi-fikundace,která okrádá fajnšmekry o čas!Ještě,že téma FILM je studna bezedná,či-li se můžu těmto paskvilům vyhýbat!!!Na druhou stranu by každý filmový fanda měl povinně shlédnout jednou za čas pořádný SHIT!!!V rámci seberealizace:-)!
Jackie Brownová (1997)
Oddychující,velice odlehčená tarantinovka.Nenáročné,stručné,stopáží decentně přepálené,ale stále zajímavé a zábavné pokoukaní...Pam Grier byla docela kousek....než vylezla ze tmy...De Niro je looser všech renegades na celým světě!!!:-)A k tomu ještě perfektně zamaskovaná Bridget Fonda.
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
Nuda,nuda,Ondřej Vetchý,nuda,nuda.............25.4.18....trochu jsem krivdil.Seriál lepší.
My sme Millerovci (2013)
Příběh jedno velké klišé,Jennifer Anniston a její tancující poprsí je báječný,scéna tarantule vs. koule je važně vtipná!To je zřejmě vše!Rozhodně film není ztráta času,ovšem nic nového filmovému fandovi nepředá ani nepoví.
Electric Dragon 80.000 V (2001)
Těžce punkově - undergroundová SHOW!!!Touto cetou děkuji uživazeli Berzerkerovi za rozšíření obzorů!!!
Krúdovci (2013)
Animace,tempo i gagy za čtyři hvězdy...Jedna dolů za nulový děj!!!Od tohoto animáku jsem si sliboval neokoukatelnou oddychovku na nedělnín odpoledne typu The Inceridebles...Škoda,dvě shlédnutí nadmíru postačila!