Recenzie (436)
Vrahúni (2010)
Vcelku bezproblémová oddychovka, která sází na sexy hlavní dvojici. Luketic ale zřejmě už nic lepšího než Oko bere nenatočí, na druhou stranu film nenudí, má docela spád a myslím si, že z kina určitě naštvaní neodejdete. Katherine Heigl zraje jak víno :-) 70%
Gamer (2009)
Klasické ničím vyjímečné akční béčko na které velmi rychle zapomenete. 55%
Štvrté proroctvo (2009)
Filmová jednohubka. V kině vás to nejspíše bude bavit ale zaručuji vám, že jakmile opustíte sál, tak si na film už za hodinu nevzpomenete. Celé proroctví neuvěřitelně vyprchá ale je to rozhodně lepší než minulý Cageův film Next. 70%
Ich deti (2008)
Zajímavé ale neuvěřitelně ujeté. 50%
Terminator Salvation (2009)
Efekty nejsou vše. Až na pár vydařených scén, zklamání. 60%
Da Vinciho kód (2006)
Zpočátku zajímavé ale od půlky už jen nudné a nudné. Tvůrci vaří z vody a snaží se pořád nečím šokovat diváka ale vůbec se jim to nedaří. Těch všemožných hádanek a hlavolamů se po hodině divák přejí a film už jen ztrácí tempo. Ron Howard je skvělý režisér. Ovšem kvalita tohoto snímku není ani poloviční oproti jeho geniální Čisté duši nebo Těžké váze. 55%
Šejdrem (2008) (TV film)
Poctivé 3 hvězdičky za dobře natočený a zahraný film. Svojí roli TV filmu tento film nadmíru splňuje.
Sex Drive (2008)
Je to sranda ale občas to tvůrci s těmi nechutnostmi trochu přehání. 70%
Kuriér 3 (2008)
Jason "nesmrtelný" Statham do třetice a pořád to samé. Opět jde o oddychovku na jedno zkouknutí od které víc nemůžete čekat.
Česko hledá SuperStar (2004) (relácia)
První řada byla nebál bych se říci v Česku trochu fenoménem. I já sem ji moc rád sledoval, protože přinesla něco nového a neokoukaného. S přibývajícími řadami už ale šla trochu kvalita dolu a začalo to být silně stereotypní.