Recenzie (1 107)
Assassin’s Creed (2016)
Nepoznám jediný dobrý film natočený podľa PC hry. Nie som gamer, hru som nehral, ale podobne ako tohtoročný Warcraft, je film dementnou patlaninou. V tom filme ako jediné dávali zmysel len záverečné titulky.
Pasažieri (2016)
Totálne banálna sci-fi prakticky o ničom. Keď si v dnešných správach pozriete príspevok ako sa vodičovi MHD pokazil autobus a on ho dokázal opraviť, vyznie to rovnako.
Nočné zvieratá (2016)
Jedno vám udrie do očí hneď - z Amy Adams sa pomaly ale iste stáva tlstá rozkysnutá prasnica, ktorá bude čoskoro vyzerať ako dvojča Adele. A film v pohode.
Blair Witch: 20 let poté (2016)
Zostáva len dúfať, že celosvetový "úspech" filmu definitívne odradí filmový priemysel od FF žánru, ale hlavne od blair witch tematiky.
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
V tohtoročnej záplave nemastných-neslaných hororových počinov je toto ako vykúpenie. Pekný darček pod stromček, ďakujem!
Inkarnácia (2016)
To bolo martýrium. Niečo horrorové (zmysluplné, inovatívne, napínavé, zaujímavé, pútavé, pamätné...) by ste tu hľadali márne.
Spectral (2016)
Hodne podobné inej hovadine - The Darkest Hour (2011). Najväčšie sci-fi vo filme: US Army v Moldavsku! LOL!
Deb a noc oživlých mrtvol (2015)
"Humor" zachádzal do trapnosti viac, akoby mal. Štáb sa na place určite bavil, o mne sa to nedá povedať.
Tell Me How I Die (2016)
Všetok budget zrejme smeroval do otrasného digitálneho sneženia takže tu máme ešte otrasnejšie "herecké" výkony (najmä ten šikmoočko bol knockout do oka a uší). Škoda, scenár bol zaujímavý.
Morgan (2016)
Treba povedať, že kto neuhádne pointu od prvých minút, ako keby (obrazne povedané) pozeral Terminátora a nevedel, že je robot. A logike povedzte báj-báj: Morgan na vás vytasí karate jak Bruce Lee, za volantom je lepšia než Colin McRae, a to pritom od narodenia hnije 5 rokov v cele. Pekne sa na to pozerá, ale zlátanina zostane zlátaninou.