Recenzie (206)
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Vizuálně krásné, Šmak byl boží.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Jako film moc pěkný,ale já se prostě neubráním tomu srovnání s knihou..Tady si film hraje svou vlastní ligu a mě to prostě fakt žere!
Darček (2015)
Velmi podařené psycho, u kterého jsem ani nedýchala a ten konec mě totálně rozbil.. Takhle to má vypadat! Jen by mě vážně zajímala jedna věc..Udělal to nebo ne? Hlodá a hlodá mi to v hlavě... (a to je dobře).
Ulica Cloverfield 10 (2016)
Bylo to zajímavé, dokud to všechno totálně neuškrtili tím koncem... Vážně by to nebylo lepší, kdyby se nakonec ukázalo, že jde jen o psychouše, co má pár vyšlehlých společníků, než aby se tam proháněli nějaký mimozemšťani či co to vlasně bylo??
Would You Rather (2012)
Zvláštní psychologická hra...ale myslím si,že jednou a dost.
Očista (2013)
Herci mi opravdu nesedli a celé to bylo takové pomalé a nezáživné...
Carrie (2013)
Tak jo..je pravda, že Chloë Grace Moretz je na Carrie opravdu moc pěkná, ale mě se na to docela dobře koukalo. Ale původní Carrie byla určitě lepší. Viděla bych to takhle: Nechat Sissy Spacek jako Carrie a Julianne Moore jako matinku a bylo by to za mě super.
Očista: Anarchia (2014)
Svižné a zábavné. S jednotkou se nedá srovnat. Dvojka ji jasně převyšuje.
V tvári démona (2014)
Sarah Snook byla zajímavá..Ale to je asi tak vše. Prakticky okopírovaný "Klíč". Škoda.
Na návšteve (2015)
Znepokojivé. Tady to funguje jak má. Spokojenost.