Obľúbené seriály (9)
Legenda o Pátračovi (2008)
Spartakus (2010)
Ash vs Evil Dead (2015)
Ať dělám co dělám, nemůžu dát méně než plnou palbu hvězdiček. Seriál je tak bláznivě originální, že mi fakt jiné hodnocení nedovolil.
Lucifer (2016)
Někdy to je trochu jako na houpačce, ale jinak perfektní, neotřelé.