Recenzie (154)
Máme rádi Česko (2013) (relácia)
Zajímalo by mě kolik zaplatila Prima těm lidem ať tam jdou dělat komparz.
Nevesta na úteku (1999)
dobrá blbost...kdyby tam nehrála Julia a Richard tak je to totální odpad...ti dva to aspoň z části trochu zachraňují.
Smrtiace cunami (2007) (TV film)
stačilo mi 5 minut filmu...
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
viděl jsem v roce 2013, možná kdybych to viděl o 10 let dřív, tak by to bylo víc super.
Muž s poslaním (2011) (seriál)
Hodný House a do toho dali ještě ducha? Bože jak to asi může dopadnout...
Peklo na zemi (2008) (TV film)
2008?? Opravdu? Efekty tak na rok 1990
Elysium (2013)
nechápu jak svítili na Elysiu...
Nástroje smrteľníkov: Mesto kostí (2013)
Totálně přeplácaný film. Tvůrci tam chtěli mít nejspíš všechno co je teď IN. Vlkodlaky, čaroděje, upíry, kouzelné hůlky, hrad jak z Harry Pottera a vše završeno incestem.
Peklem s čertem (2002) (TV film)
fakt hrůza...názvy postav? KATASTROFA!
Partička (2011) (relácia)
jeden z mála českých pořadů, na které se dá koukat, takových je fakt velmi málo.