Recenzie (920)
Creed (2015)
Prima boxerská akce. Ale oblíbeného filmového hrdinu by neměli nechat zchátrat. Smutnej pohled, kterej si strčte za klobouk.
Heker (2015)
Mannův filmový rukopis se mi hodně líbí, ale Hacker je zhovadilost těžkýho kalibru po všech stránkách.
Chappie (2015)
Blomkamp pořád ještě není dost zralej do premiérové ligy. A bůhví, jestli někdy bude. Působí spíš jako student, kterej si lehce amatérským způsobem pohrává s myšlenkou bytí, umělé inteligence a přenosu mysli. Jackman, Weaver a Zimmer ho měli nejspíš nakopnout o třídu výš, ale měl jsem z nich pocit, že Chappieho berou jen jako rozcvičku před dalším blockbusterem. Moc pěknej byl JARovej rap a skvěle vymodelovanej gangsta plecháč. 3,5*
Ip Man 3 (2015)
Oproti minulým dílům nulový posun jinak výborného Donnieho.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Pět bludišťáků za punkový vizuál, nula bludišťáků za nulový příběh.
Pixels (2015)
Docela zábavná pocta oldschool nerdům. Back in time. 3,5*.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Dost jsem se bál, že Walkera zprzní a bude to průšvih megapixelových rozměrů. Nakonec sice je znát, kde si chlapce vymodelovali, ale je to šikovně zamaskováno. V úplném závěru se z toho pěkně vykroutili. Žhavý holky, rychlý auta, likvidační exploze i tvrdý rány pěstí. Co si víc přát? Btw. Statham může hrát klaďase i záporáka, hraje ho úplně stejně a stejně zábavně.
Saulov syn (2015)
Zabité vizuálním stylem, v podstatě není nic vidět. A to je ve FILMU průšvih.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Agentka FBI jako věčná trpitelka a ubohá hromádka neštěstí. To jim (scénáristi?, Emily Blunt?, režisér?) nežeru. Hvězda dolů.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Nepřekvapuje mě, že Bůh je ajťák opilec. Mohla to být ale větší legrace, evangelia končí kdesi v absurdnu a beze srandy.