Recenzie (920)
Flash (2023)
CGI děs běs, Keaton starej, ale mrštnej, jak říká dráha polovička "Jednou Batman, vždycky Batman".
Bad Boys navždy (2020)
Vážnější, míň fórů, ale pořád super bayzva jízda.
Dolittle (2020)
Ironman nemá do čeho píchnout a tak natočí naprosto zbytečný film.
Vyproštění (2020)
Sildní nástupce Ramba.
Captain Marvel (2019)
Taková slabší vata mezi Avengers: Infinity War a Avengers: Endgame.
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
Bože, ta molitanová pěst...
John Wick 3 (2019)
Taková novodobá verze Segala, ale mnohem, mnohem nudnější.
Rambo: Posledná krv (2019)
Slabý céčkový film, který stojí jen na nostalgii. Nějak to ale zafungovalo, a to i díky miniroličce Paz Vegy.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Čtyři hvězdy za čtyři silné-světlé momenty. Završení ságy si ale zasloužilo víc, mnohem víc.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Avengers je nářez, u kterého se každej fanda komiksu musí tetelit blahem. Na pětku chybí jen málo.