Posledné recenzie (45)
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora (2022) (seriál)
Také bych se rád vyjádřil: Po prvních 3 epizodách jsem byl nadšen a bylo to za plnou palbu! 1.První kus podle del Tora má moc fajn premisu a zvrhne se velice fajn sick způsobem. 2.Druhá je adaptace mé oblíbené povídky a mám pocit že tu se ve scénáři hnalo trochu "win more" ale to nebylo na škodu a je to nejlepší kus celé antologie. 3.Tady po nemastném neslaném rozjezdu má poslední třetina neskutečně "tělesné" vyústění.... od 4. už se to láme směrem dolů....Sice obě adaptace HPL (Snění v domě čarodějnic už bylo zadaptováno v Masters of Horror, takže působí lehce zbytečně..) jsou ještě celkem OK. 4zvrtá epizoda je hodně WTF. Poslední 2 mě nechytly už vůbec.... škoda. První 3 kusy jsou 4-5 hvězd
Debris - Pilot (2021) (epizóda)
Premisa celého seriálu je velmi zajímavá, ale když čtu že od člověka co dělal Fringe... Uvidíme dále
Temná veža (2017)
Představte si Pána Prstenů (filmovou trilogii), z níž vystřihli 8 hodin... Aneb další odfláklá adaptace. Původní záměry vyznívaly lépe. Jinak Matt je fajn záporák .