Posledné recenzie (11)
Akuei to Gaččinpo (2004) (seriál)
Když nic, musím tomuto anime uznat originální zápletku:D viděla jsem pár dílů kdysi dávno a docela mě to i bavilo, opening 5* 😁
Cross Road (2014)
Makoto je bůh, Cross Road je vizuální poezie, už aby vytvořil něco dalšího, snad i delšího...
Až vyjde mesiac (2012)
Co? Komedie?? .....CO??? Jeden z nejhorších a nejtrapnějších filmů, co jsem viděla. A že jsem viděla hodně špatných filmů... :-(