Recenzie (48)
Krúdovci (2013)
Podle mě nejlepší Animak spolu s Raubirem Ralfem :) Sel jsem na to do kina sám , mezi samé deti,az jsem se cítil trapne 😀 i mi rodinka Croodsovi ch přišla ze začátku nesympaticka, ale nakonec jsem nelitoval,asi jsem detinskej,ale bylo to neuveritelne svižný a moc vtipny.Hezke prostředí praveku 95%
Anděl na horách (1955)
Staršímu filmu moc nefandim, ale občas se najde nějakej který se mi libi.Hezký pohled na Tatry,zvládnutý kamerou i na starší dobu.A nějak bych neresil socialistycky podtext,dnes už mi to nepřijde tak důležitý,ale v ty době by mi to dost vadilo. 75%
Dvaja machri medzi nebom a peklom (1972)
Podle mě nejlepší Hill a Spencer,moc mi nejde do hlavy to hodnocení tech všech v popředí CSFD.
Šťastný smoliar (2012) (TV film)
Tak u tehle pohádky jsem celkem zmatenej,urcite to není vánoční klasika,to zdaleka ne.Je to trošku jako horska draha a urcite bych dětem pustil něco jiného. Ale zase Trojan a Filip ,me celkem bavili, scéna na motorce 😀,kteří teda zase historicky zcela mimo, no 60%
Znovu a inak (2011)
Je to tak, nebyt Sharlize Theron je to prakticky nekoukatelne. 35 %
Lovec krokodílov (2002)
Tak tohle byla totální blbost, jednu hvězdu snad jen za Irwina a jeho úlovky,ale to se můžu kouknout na dokument. 20%
Jaskyňa Zlatej ruže alebo princezná Fantaghiro (1991) (TV film)
Pamatuju si, ze jsme na to s bráchou vejrali porad jako mladý, ale ted po par skouknuti me to moc nebere. 55%
Rozprávky bratov Grimmovcov: Snehulienka (2009) (TV film)
Takova krasna pohadka a Němci to takhle dojebou.
Pippi Dlhá Pančucha (1969)
Nemůžu si pomoct, ale ta zrzka mi jde na nervy :-D 40%
Tatínek (2004)
Mám rád Zdeňka Svěráka, neznám snad jedinou jeho tvorbu, nebo roly která by se my nelíbila, takže krásnej dokument o jeho životě, někdy i závidim. :) 90%