Recenzie (84)
My Little Pony: Equestria Girls (2013)
Příběh a prostředí můžou být sice dobré jak chtějí, ale ta animace, to je hnus velebnosti. Monster high anorexie s poníky? Né, díky.
PanMáma (2013) (seriál)
Novo, jsi už konečně doprdele.
Sám doma 3 (1997)
Tak nevím jestli ti "zloději" neutekli z nějakého ústavu, protože taková demence není normální.
Naruto (2002) (seriál)
No, nikdy bych neřekl že mě tak chytne nějaké anime. když neberu pokemony v dětství. Naruto je prostě bomba, od komedie přes emoce až po akci. Raikiri !
Bastardi 3 (2012)
Tohle bylo myšleno jako film nebo jako špatný vtip?
Mladý dračí ninja 2 (1994)
yay
Posledný samuraj (2003)
Úžasně epický velkofilm. Téměř každá scéna vytváří nějaké emoce, ať se jedná o mír a harmonii v samuraiské osadě či bojové scény. Tomuto všemu védoví jak jinak než opět epický soundtrack mistra svého oboru Hanse Zimmera.
Spartakus (2010) (seriál)
Napínavé od začátku do konce = 5stars
S Talianom v kuchyni (2009) (relácia)
Konečně normální pořad o vaření z české produkce. Emanuel je borec.
Když vaří táta (2012) (relácia)
Češi prostě pořady o vaření dělat neumí, třeba série s Jamie Oliverem, ani nevím kolik jich bylo to je paráda, ale češi tvoří jen jednu sr.čku za druhou. No možná jediný český pořad o vaření který mě nen.sral je s Italem v kuchyni.