Recenzie (84)
Westernstory (2011)
Zase film úplně o ničem, maximálně o odpadu.
Skala (1996)
Co mě na tomto filmu dostalo krom toho že se jedná celkově o dokonale zvládnutý film je hlavná záporák. Ono Generála Hummela nelze jen tak snadno označit za záporáka, žádá totiž jen spravedlnost a tudíž se pro mě stal ve filmu docela sympaťákem. Jinak opět skvělý soundtrack Hanse Zimmera dokonalost tohoto filmu povyšuje na něco ještě lepšího.
Smrtící válečníci (2009) (relácia)
Kdyby se potkaly dva válečníci tůzných kultur a z různých časů, který z nich by vyšel jako vítěz. Zajímavý nápad, zkoušky zbraní, měření účinnosti, rychlosti, ... samozřejmě že takhle to nejde na 100% určit, a právě proto tohleto u mě zkončilo když ninja prohrál s gladiátorem. Co se totiž týče historického válečnictví jsem blázen do Japonska :)
RoboCop (1987)
Další klasika
Kobra 11 (1996) (seriál)
Jde to, až na to že v každém díle na dálnici zniči 20 aut.
Hvězdné války podle Turka (1982)
Kdysi dávno v jedné předaleké galaxii plné opilých bytostí, explodujících mumií, a dřevených mečů ve tvaru rádoby blesku. 2 kung fu jediové musí zachránit svět před magorem v papírové masce a připravují se na to tak že mlátí rukama do šutrů. Kdo neviděl neuvěří. A celému filmu dominuje vykradený soundtrack z Indiana Jonese. 4 hvězdy dávám jen proto, protože takhle jsem se už dlouho nepobavil a komedie nebyla záměrem autorů. Naposledy jsem měl stejné pocity u Kyklopa (2008)
Ali G Indahouse (2002)
Možná je to nejslabší Cohenův film ale i tak je to pořád dobrá kravina.
Úplná šupa (2007)
Strašná kravina. Jak toto může někdo vytvořit. Nechápu. Velkej bliják
Zem - história jednej cesty (2009)
Stejně se dříve zničíme samy hromadou atomovek.
My Little Pony (2010) (seriál)
Ze seriálu určeného původně pro malé holky se stal celosvětový fenomén. Nikdy bych neřekl že se na něco takového budu dívat, ale ono po shlédnutí prvního dílu to člověku nedá a musí se dívat dál. Samozřejmě že haters gonna hate, já se s nimy hádat nebudu. But i'am a brony, deal with it. Nemůžu říct kterého poníka mám nejradějí, to snad ani nejde, Rarity, Pinkie Pie, Rainbow dash, Fluttershy, Applejack, Twilight Sparkle (samozřejmě taky Spike), ale kdybych přece jen měl, byla by to Fluttershy a Rarity.