Recenzie (102)
Macík (2012)
Docela dobrá letní komedie pro vlahé večery. Vtipy jsou sice sprosté, nikoliv však vulgární a urážlivé, a pokud se divák chce pouze pobavit a nad ničím nepřemýšlet, tak Ted určitě nezklame.
Návrat Temného rytiera (2012)
Na zakončení trilogie jsem se těšil a bohužel jsem byl trochu zklamaný. Jak mám rád první dva filmy, kde se napětí snoubí s filmařský uměním, tak ve třetím jsem se očekávaného zážitku, bohužel, nedočkal. Nechci film úplně hanět, určitě se jedná o jeden z lepších filmařských počinů, ale první dva díly prostě nastavily laťku moc vysoko. Konec trilogie tedy určitě za zhlédnutí stojí, ale neohromí.
Diktátor (2012)
Po Boratovi a Brunovi, což byly 2 filmy plné neuvěřitelného hnusu a trapnosti je Diktátor příjemné překvapení. Cohen zůstává věrný svému stylu, ale dělá to mnohem příjemnějším a vtipnějším způsobem, než tomu bylo v předchozích dvou filmech.
Zippo (2003)
Docela zajímavá blbůstka o chlapovi pokrytém zipy, který v sobě tím pádem může nosit všemožné předměty. Idylu naruší okamžik, kdy se mu pod zip dostane myš.
Blue Valentine: Milostný príbeh (2010)
Film ze života, který si na nic nehraje, ale v tom je jeho kouzlo. Zajímavý pohled na všední problémy, které jsou dennodenně řešeny v mnoha vztazích. Film jsem nesledoval sám a zaujalo mě, jak se každý dokázal ztotožnit s jinou postavou. Byť pro mě byla ta špatná Cindy, tak pro druhého tomu bylo naopak. Co mi trošku kazilo výsledný dojem byla kamera, která se mi nelíbila a ubrala jednu hvězdičku. Jinak velmi zdařile propracované vztahové drama, které ještě nespadlo do kategorie klišé.
Pocahontas (1995)
Pocahontas mám rád, byť se jedná o pohádku pro hodně malé (možná to je na tom to hezké). Příběh je protkán poměrně zdařilým hudebním podkresem a písněmi. Když ještě připočtu, že je to vlastně to samé jako Avatar (barevný les, člověk zvenku se přidá k domorodcům, vše dobře dopadne), akorát starší a nehraje si to na supertrhák, tak si to 4 hvězdy zaslouží.
Talent pána Ripleyho (1999)
Mat Damon nepatří mezi mé oblíbené herce, ale v tomhle díle před ním musím smeknout. Opravdu mistrně (ne jen od něj, ale i od režiséra a scénáristy) vyvedené dílo, při kterém mě kolikrát mrazilo v zádech.
Telefónna búdka (2002)
Film, který musel stát doslova pár dolarů a který potvrzuje, že velkolepá výprava kvalitu nedělá. Tu dělá nápad, v tomto případě pak herecké výkony. I když se celý film odehrává na jednom místě, tak jsem se s hlavním hrdinou opravdu odkázal zžít a netrpělivě jsem čekal na rozuzlení. Skvělý nápad, skvělé provedení.
Pravá blondínka (2001)
Poměrně vtipný film, který nepotřebuje pro pobavení diváka používat sprostá slova a podobné "finty". Reese se na tuto roli hodí více než dobře. Ideální oddychovka pro dlouhé letní večery.
Láska kvitne v každom veku (1923)
Svěží němá komedie. Rozdělení příběhu do 3 dob se povedlo, i když mi osobně přišlo, že Řím byl poněkud odfláknutý a za ostatními trochu zaostával. Jinak se ale člověk u sledování nenudí a naopak si uvědomí, že většinu narážek lze aplikovat i na dobu dnešní, to jest 90 let po natočení...