Recenzie (116)
Zóna smrti (2005)
Vynikající (nepřehnaná) akce, slušný příběh, silné emoce a překvapivý závěr = perfektní film. Zvlášť scéna v herně mě dostala do kolen. Jasných 5*. Skoro se nechce věřit že nemastný neslaný prequel (?) Flash Point má s tímto skvostem cokoliv společného.
Incantesimo - Očarenie (1998) (séria)
Rozdíl mezi Okouzlením a ostatními telenovelami je že místo Josého nepřijel Massimo. Odpad na druhou.
Skrytá identita (2006)
Znáte ten pocit, když vám takhle někdo řekne něco ve smyslu "Hele ta bible je hustá knížka, to jak tam Ježíš zemře je fakt drsný!" a vy jen odpovíte "Já to ještě nečetl, nevěděl jsem, že Ježíš zemře!" a snažíte se vymyslet jakýkoliv důvod, proč toho dotyčného neumlátit nejbilžším tupým předmětem. Takhle už se mi zkazil zážitek s Obvyklých podezřelých (!!!), Knihy přežití a několika dlaších filmů, na které jsem se tešil. A teď se k nim přidává i The Departed, kdy sem se dozvěděl osud jedné z hlavních postav. Ale i tak to bylo vynikající krimi s neuvěřitelně napínavým dějem a i když mě Leo tentokrát nijak neoslnil, trio Damon, Nicholson a Wahlberg by si zasloužilo Oscara. A poslední záběr super :) " ...Okay."
Lovec jeleňov (1978)
Nechápu hodnocení. Nekonečnou nudu trošku zkalila scéna s ruskou ruletou, ale jinak sem u té šílené stopáže usínal. Velké zklamání.
Čarodejnice (1998) (seriál)
Nejretardovanější seriál na téma čarodejky. I poslouchat to při práci na pc je utrpení.
Vegas, Baby! (2011)
No snad to není rozloučení s Nathanem, ale jako jednohubka dobrý.
Hotel Paradise (2012) (relácia)
Nemá někdo doma trochu bílého fosforu? Napadá mě ideální použití...
Doktor od jazera hrochov (2010)
Hohó, to jsme se zase jednou zasmáli...
Gympl (2007)
Za komediální části 5*, za dramatické 3*.
Game Page (1998) (relácia)
Kdyby velice, ale velice trapné scénky nezaplňovaly už tak krátkou stopáž 17 minut, byl by to celkem kvalitní pořad o počítačových hrách. Takhle je to průměr. Ale na druhou stranu v dobách dávných bez internetového připojení jsem nevynechal ani jeden díl.