Obľúbené filmy (10)
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
Škola rocku (2003)
Srdcovka, ku ktorej sa vždy rada vraciam. Jack Black do celého filmu úplne zapadá, herecké výkony výborné. Neviem si už predstaviť nikoho lepšieho, kto by si zahral bláznivého rockového fanúšika, ktorý sa rozhodne "učiť" deti. Aj napriek tomu, že tento film má už vyše 10 rokov, nikdy nesklame. Vrelo odporúčam všetkým fanúšikom aj nefanúšikom AC/DC.
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Iluzionista (2006)
Výborný film kde sa vyskytujú kúzla a mágia. Väčšina je však len ilúzia, ktorú si človek predstavuje. Mňa osobne by nenapadlo ako jednoducho sa dajú ľudia zmiasť.
Arn - templársky rytier (2007)
Nedotknuteľní (2011)
Čo sme komu urobili? (2014)
Osem hrozných (2015)
Od Tarantina sa snáď ani nič iné nedalo čakať. Vynikajúce herecké obsadenie, jedinečný dej, perfektné dialógy a samozrejme, veľa krvi. Aj keď mal film takmer 3 hodiny, vôbec mi to nevadilo, ten čas pre mňa ušiel neskutočne rýchlo. Celý príbeh sa pomaličky posúval s nádychom humoru. Osobne ma dorazili dvere v drevenici u Minnie, nápad na jednotku.