Recenzie (228)
Zmenšovanie (2017)
Není to úplně hrozný film, ale je divný. Do půlky mě to bavilo, líbilo se mi sledovat, tak vymysleli celý ten proces, jakkoli nesmyslný a nedotažený. Pak se to ale zvrhlo na ekologickou agitku a hlavně ta nesmyslná dějová linka ohledně lásky je hloupá. Dřív by ji ubodal, než si na ni lehl...
Tekutý písek (2019) (seriál)
Moc zajímavý. Proto informace z médií o jakémkoli zločinu nemůže brát nikdo vážně. Až soudní líčení může ukázat pravdu. Vezměte si případ že zdravotní sestřičky, jak jí média zničila pověst,i když je nakonec nevinná. Nebo jak se snažili s chatrnými důkazy zničit Nečesaného.
Hra o trůny - Série 8 (2019) (séria)
Nechápu tu hysterii, žádosti o přetočení nebo přejmenování dětí. Tohle zrovna má logiku a ctím právo autorů zvolit si konec. Posttraumatická porucha je svině. Stane se. Mě vadí spíš artefakty, nízký datový tok a stereo zvuk v aplikaci než samotný děj.
Země na scestí (2019)
Nevím, jestli je chyba na straně mého přijímače, že nechápu čínskou mentalitu a tak, ale to byla tak příšerná nuda, že i ten nejblbější hollywoodský film je proti tomu geniální dílo. Málem jsem to ani nedokoukal. Snad nás Číňané nepřeválcují tak, abychom za pár desítek let museli koukat na jejich blbosti místo sice pitomého, ale atraktivního Hollywoodu. A ne, není to póza, šel jsem do toho s otevřenou myslí bez předsudků, ale vážně se to nedalo
Hříšnice - Cora (2017) (séria)
To byla lahůdka! Skvělá hlavní představitelka, US expresident trestající se za své hříchy taky ušel. A série pohltila, ke konci jsem byl hodně napjatý, což se mi nestává. Jen jsem nepochopil, proč ta novinářská prasata nenechali popravit ligou ochránců přírody za ten neskutečnej svinčík na trávníku před domem rodičů manžela hříšnice :-)
Potichu (2019)
Tohle byla od Netflixu slabota. Který debil by si s sebou bral čokla, když utíká před nebezpečím, o němž ví, že reaguje na hluk, a psovi nevysvětlíte, že nemá štěkat? Téma jak vykradené od Tichého místa, konec strašně nepřirozeně urychlený. Nedokázalo to ve mně vyvolat žádnou emoci, jen jsem se nudil a to je špatně.
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Americká justice je zpolitizovaná, nereformorovatelná a nespravedlivá. Zástupci státu neumí přiznat neskutečně množství chyb ve vyšetřování a napravit křivdy. O vině navíc rozhodují primitivové z řad veřejnosti. To je šílenost. Seriál mě dostal, je to smutná detektivka.
Fotograf z Mauthausenu (2018)
Kritici tohoto filmu si vůbec při své nedostatečné inteligenci neuvědomují, že tábor měl sekce. A i když vězni byli pokládáni za póvl všichni, Španěl většinou neměl stejné peklo jako polský Žid
Paul (2011)
Velmi příjemná trojková záležitost bez hluchých míst a chyb. Dám zpětně čtyřku , pokud si ještě za půl roku budu pamatovat, o čem ten film byl a jaký fajn pocit jsem z něj měl
Vymazaný chalan (2018)
Ten film má téma jako prase, ale nefunguje, je rozbitej. Co mě nejvíc dostává, je to, jak víra dál ovlivňuje americkou politiku. Stačilo málo a místo Obamy se do Bílého domu na jeho druhé funkční období dostal mormonský šílenec. Divím se, že ta terapie není trestná