Posledné recenzie (15)
Duna (2021)
Bohužel musím hodnotit negativně. Víc než dvouhodinové intro pro pokračování, ve kterém se kromě seznámení s hlavními postavami vlastně vůbec nic nestalo. Oproti verzi z roku 1984 sice modernizováno, ale naprosto potentní. Herecky dobré, ale scénář katastrofa. Jako vzít dvacetiminutovou pasáž ze Star Wars a natáhnout ji na dvě hodiny. Prostě ne-e.
Prvý vo vesmíre (2017)
Typově srovnatelné s Gravitací, kvalitou ale úplně jinde. Gravitace mi přišla nudná, plná táhlých, nedůležitých a chorých dialogů. Spacewalker je perfektní, film mě pohltil od první minuty, když jsem čirou náhodou přepnul program v TV a už jsem se od filmu neodtrhnul. To už se mi dlouho nestalo. Pár herců, dobrý scénář, zápletka podle skutečnosti a skvělý film je na světě. 4*, klidně 85-90%.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Upřímně nechápu stejné hodnocení jako Thor LaT. Ant-Man je o parník jinde, film je akční, baví, děj má spád, má skvělou pointu založenou na Lokim, Kang je perfektně zpracovaný. Co beru jako obrovské plus, je to, že se nesnaží do každé minuty nacpat vtip či "vtip". Je to jako za starých dobrých (správných) časů. Asi nejkontroverznější téma - MODOK. Je to těžké, občas udělat věrnou kopii postavy z komixů je nadlidský výkon. Chvilku mi trvalo, než jsem si v hlavě nastavil, že takhle prostě MODOK v komixech vypadá a že by tak měl vypadat i ve filmu, ačkoliv jeho vyobrazení působilo spíš komickým dojmem. Nakonec vyšel jako ujo s IQ tykve než obávaný záporák. Nicméně i to se prolíná s komixama. Takže ve výsledku těžko něco vytknout, jen že Corey Stoll nemá přirozeně zlý obličej. Ant-Man 80%, Ant-Man a Wasp 77%, Ant-Man a Wasp: Quantumania 73%. Slabší než první dva díly, ale určitě si ještě několikrát pustím a vím, že mě bude bavit.