Posledné recenzie (207)
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Cca prvni dva dily jsem se do toho nemohla dostat, ale pak to byla jizda!
Mníška 2 (2023)
Oproti tomu pruseru, co se odehral ve 2018, mi tohle s opozdenim 5 let vcelku spravilo chut. Bylo to akcnejsi, Valaka jsme si uzili vic, libila se mi kamera, lekacky byly vcelku fajn. Ve svy podstate tomu nic extra nechybelo, jen se bojim, ze jako fanousek hororovyho zanru jsem uz tak rozmlsana, ze uz me jen tak neco nevystreli ze spodaru. Kdyby byl takovej film vydanej v minuly dekade, zrejme by patril do TOP 3 ke V zajeti demonu a Insidious. Ve 2023 je tam jedno maly ale, ktery presne nedokazu specifikovat. Porad se ale jedna o moje milovany The Conjuring universe, takze to na odreny 4* to asi stacit bude.
Hovor so mnou! (2023)
Na zaklade prehajpovanych ohlasu jsem asi mela vetsi ocekavani. Nebylo to spatny, ale spis takovej lepsi Netflix. Kdyz uz to ke konci zacalo trosku vic gradovat, prisel konec filmu.