Recenzie (140)
Robinsonův ostrov II (2018) (relácia)
Škoda, že to není Robinsonka. A moderátora to má otřesnýho.
Labyrint mysli (2013)
Za mě: lepší než Počátek (Vnuknutí).
Intolerance (2010) (relácia)
Díl "Ekoterorismus?" se v popisu ptá: "Jak je možné, že tolik vrcholných politiků (v čele s oběma posledními prezidenty) označuje standardní ochranu přírody, jak ji známe z vyspělých zemí, za ekoterorismus?" Odpovím si sám: "Protože tito (nejen) politici jsou jenom vrcholní idioti."
To (2017)
Takže... Kniha, pak nic, To, pak dlouho nic, pořád nic, ještě velmi dlouho nic, startujeme... průlet okolo Želvy, až ke světlíkům, a zase zpátky, pak pořád ještě nic... A pak nějakej prapodivnej pokus o něco, o tohle, To, na kterym nefunguje prakticky nic. Jo, a Želva žije, a bude žít navěky!
Waking Madison (2010)
SPOILERY: Jiná Identita...
Cez kosti mŕtvych (2017)
Vraždění a chcípání. A žití.
Circle: Uzavretý kruh (2017)
SPOILERY: Téma je to důležité a zajímavé, i když nijak originální, ale ve srovnání např. s filmem Elita nebo s některými díly seriálu Černé zrcadlo to bohužel působí v první části poněkud neuspořádaně, ořezaně a nedodělaně, a ve druhé části, především při tolikrát zmiňovaném pojmu "demokracie", vzhledem k evidentní původní povaze hlavní postavy nevyváženě, a bez jakéhokoliv předělu až zcela absurdně, včetně podivného závěru. Podle mého názoru to mělo mnohem vyšší potenciál, a i dle komentářů jiných si to nemyslím sám.
O chytrém Honzovi (1985) (TV film)
SPOILERY: Začátek opravdu vypadá, že u těch barev duhy měli spíš vyměnit světle modrou za královskou modř :-) Pak to nicméně dostane směr typu "Já ovšem musím trvat na opakování ceremoniálu!" :-)
Loving Annabelle (2006)
Jiskření hustý tak, že by se dalo krájet :-)
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Bohužel jsem poslední film série vůbec nepochopil. Nepochopil jsem, jak někdo může všechno předchozí totálně zabít takovýmto způsobem.