Recenzie (5)
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
K zblití... a to sem fanda
Interstellar (2014)
Příliš mnoho scifi klišé doplněná o nesmysly. Úžasnej audiovizuál. Špatné/nudné profily postav a jejich motivy. Trapné odpovědi na zajímavé otázky a místama i trapné otázky - obrazně řečeno. To všechno pokrytý větou "vše co se může stát, se stane"... Velké zklamání.
Hvězdné války podle Turka (1982)
Teda ani jsem to nedokoukal, ale co jsem viděl, smál jsem se až jsem se za břicho popadal... ale stejně je to odpad :)
Návrat Temného rytiera (2012)
Vyjma pár detailů naprosto adekvátní zakončení série. Forma filmu byla úměrná k aktuální formě hlavního hrdiny což nemyslím negativně. 164 minut zábavy a pro mě, jakožto fanouška, jeden z nejlepších kino zážitků.
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Člověk by neřekl kolik problémů může vyřešit takový "zajímavý mma turnaj" - usmířit bratry, vyřešit finance... I slzu jsem několikrát musel zamáčknout. Příliš mnoho klišé