Recenzie (74)
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Najhorší Indiana Jones..nikdy viac nechcem vidieť.
Anakonda: Honba za krvavou orchideou (2004)
Pre mňa lepšia ako Anakonda 1
Podnájemník (2017) (TV film)
Nebolo to zlé, odporúčam
Noční zuby (2021)
Ďalší sračka of Netflix
Máš někoho doma (2021)
Blbosť
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
Dalo sa to ale viacej už nechcem vidieť. Najslabší scenár,
Prvý kontakt (2016)
Neprišiel som tomu filmu na chut. U mna velky prepadak. Velka čest Dna nezavislosti s W. Smithom
Ouija: Zrodenie zla (2016)
Určite lepši pribeh ako Ouija 2014...Nenudil som sa, bavilo ma to až do konca.
Kamarát do dažďa (1988)
Super klasika
Fešák (1997)
Filmy v ktorych hraje Jackie ma nikdy nesklamali,maju svoju uroven a kvalitu. Relax,pohoda,humor,bojove a kaskaderske sceny...tieto filmy dokažem pozerat stale dokola a neomrzia.