Recenzie (8)
Príbeh kmotra (2013)
Šel jsem do kina za zábavou, ne na promítání filmu o životě a díle Františka Mrázka, takže mě dostatek dezinformací nepřekvapil. Za zábavou jsem tam byl správně. Film mě bavil od začátku do konce. Ondřej Vetchý mi v roli Františka Vedrala seděl a celkově si myslím, že to je dobře odvedená práce.
Stážisti (2013)
Musím, ač nerad uznat, že tato obrovská Google reklama měla i své vtipné a relativně zábavné momenty, ALE. Opravdu si nemyslím, že je potřeba vymýšlet další a další cesty, kterými nám bude Google předhazován jako společnost, která nedělá nic jiného, než zlepšuje svět, podporuje mezilidské vztahy a pomáhá rozvíjet podnikání. Pod pojmem komedie si představuje něco zcela diametrálně odlišného, než je tohle. Netroufám si Stážisty označit za odpad, takže dám jednu hvězdu (půl hvězdy totiž nejde).
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Po zklamání z předchozích dílů jsem byl překvapen, velmi mile překvapen. Pobavilo, zasmál jsem se a navíc jsou konečně zpět staré tváře. 8/10
Panic je nanic (2006)
Hrůza a neskutečná otrava. Neuvěřitelně nudní herci, o scénaři ani nemluvím. Film bez chuti, bez nápadu, absolutní odpad! 0/10
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Pokud bych nejdříve viděl film a teprve potom četl knihu, asi bych nebyl tak zklamán. Mnoho věcí z knihy, jak už to bývá, chybí, ale taky jich tam velké množství přebývá. Nicméně natočeno a zahráno je to hezky, některé momenty jsou udělány lépe, a některé momenty zase hůře - těch je, bohužel, víc. V tomto případě je opravdu lepší kniha. 5/10
Signál (2012)
Zajímavá komedie, plná zajímavých herců a vtipných scén. Zahráno a natočeno je to hezky, možná trošku pokulhává scénař, ale mně se to prostě líbilo :-) Samozřejmě, není to bůhví co, a asi to není film, který bych chtěl vidět znovu, nicméně mě to pobavilo a rozhodně nelituji ani peněz, ani času stráveného v kině. 7/10
Deň nezávislosti (1996)
Pokud nebudete nad tímto snímkem vůbec přemýšlet, je to docela slušná Sci-fi podíváná, kterou je možné si užít. Efekty jsou skvělé a troufám si tvrdit, že ani herecké výkony nejsou k zahození. Avšak stačí jen sebemenší zamyšlení a už se z toho rázem stává nesmysl typu Armageddon. 5/10
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Obyčejná americká romantická komedie jakých je opravdu mnoho...Přesto mi tahle přijde něčím vyjímečná. Nevím, jestli je to Willem, nebo - mě osobně sympatickou - Evou Mendes, ale ten film má něco do sebe. Jednak jsem se u něj docela dobře bavil, druhak se domnívám, že i herecké výkony nebyly k zahození. Něco na způsob filmu "Po čem ženy touží". Mohlo to být lepší, ale mohlo to být o mnoho horší. 8/10