Recenzie (30)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Sofia Boutella ide z jednej škaredej planéty na ďaľšiu aby mohla prehovoriť nudné postavy k tomu aby sa k nej pridali v boji proti imperialistickej armáde ktorú sme v scifi filmoch videli už tisíc krát.
Kaibucu no kikori (2023)
Keby Dario Argento natočil Clockwork Orange
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (séria)
Neskuročné zklamanie. Mám pocit že scenáristi poslednej sériu nenávidia Otisa.
Madame Sidonie in Japan (2023)
Film nijak neurazí, ale je to v podstate horšia, viac gíčová verzia Lost in Translation.
Humanist Vampire Seeking Consenting Suicidal Person (2023)
Podarilo sa mi vidieť v Benátkach. Síce to bolo vo vedľajšej kategórii festivalu ale aj tak jeden z mojich obľúbených filmov ktorých som tam videl.
Hrabě (2023)
Videl som na festivale v Benátkach. Mám pocit, že by som to ocenil oveľa viac keby som bol z Chile ale aj tak veľmi dobrý film.
Walker (1987)
Alex Cox si pre tento film obetoval kariéru. Možno je mätúci a nefunguje vždy na 100% ale jeho samotná existencia je zázrak.
Duchovia Inisherinu (2022)
Podľa obsahu by ste mohli čakať niečo oveľa vtipnejšie ako to, čo uvidíte. Farrell, ktorého postava od života veľa nečaká a verí že byť dobrým človekom stačí, je postavená do brutálne chladného príbehu o ľudskej samote.
Barbar (2022)
Nenechajte si to vyspoilovať pretože toto je naj horor roku.
Blondýnka (2022)
Toto bude naj kontroverzný film roku. Nádherné a hrôzostrašné zároveň.