Posledné recenzie (11)
Texaský masaker motorovu pílou: Počiatok (2006)
Asi nejhůře zpracovaný díl.Ale dozvěděla jsem se hodně věcí například proč otec Hewitt nemá nohy a jak se strýc Hewwit stal falešným šerifem.Za to dávám jednu hvězdičku.
Čierna labuť (2010)
Dokonalost!!!Není co dodat...Natalie Portman byla úžasná:)
Fotri sú lotri (2010)
Tento díl mne trochu zklamal,čekala jsem mnohem více.Na druhou stranu miluji tuto sérii a tak mě potěšilo její pokračování.Moc se těším na čtvrtý díl i za cenu toho že by to bylo ještě horší zpracování než tento díl.