Obľúbené filmy (10)
Votrelec (1979)
Opravdu nejlepší a nepřekonatelný scifi horor, který byl natočen. Výborná hororová atmosféra, která vám nedá spát do konce filmu, briliatní hudba Jerryho Goldsmithe a skvěle zvládnutá režie. Prostě pětihvězdičkový snímek.
Nehanební bastardi (2009)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Zabiť eso (2006)
Hory majú oči (2006)
Jeden z nejlepší remakeů, který jsem kdy viděl. Aja má prostě talent a také precizní hororová hudba od Tomandandy dala filmu správný nádech.
Smrtonosná pasca (1988)
8 MM (1999)
Skvělý thriller, který vás nenechá v klidu spát!!! Opravdu precizní snímek.