Obľúbené seriály (6)
Hrozba z temnoty (2005)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Akty X (1993)
Terminátor: Príbeh Sáry Connorovej (2008)
Má to dobrou návaznost na TERMINÁTOR 2: DEN ZŮČTOVÁNÍ, ale úplně chybí návaznost na TERMINÁTOR 3: VZPOURA STROJŮ. Konec seriálu je úplně jiný, ikdyž docela dobrý. Většina epizod mě hodně bavila, až na pár vyjímek + pilotní díl byl skvěle nabitý akcí.