Obľúbené filmy (9)
Paranormal Activity (2007)
Bronzové halušky (2011)
Paranormal Activity 4 (2012)
Dlouho jsem přemýšlela,jestli dávat přednost 3. nebo 4, dílu ze série PA.Nakonec jsem ale došla k závěru,že 4 je nejlepší.Jak už řekl josefklimes-tento díl měl nejlepší konec!Všem doporučuji!
Žena v čiernom (2012)
Mama (2013)
V zajatí démonov (2013)
Takhle dobrý film jsem už hodně dlouho neviděla.Hodnocení 10/10