Recenzie (9)
Mock the Week (2005) (relácia)
Stačí si pozrieť ,, anal lube " epizódu a človek si to zamiluje. Can you take THIS ?
Saturday Night Live (1975) (relácia)
AND I´M DOONEESE ! TUDUDUDUTUDUDU...
Dámska jazda (2011)
Najväčšie sklamanie bol predabovaný Chris O´Dowd - horšie už to nešlo.
Bruiser (2000) (seriál)
Travel sweets Poutchek ? , You know what´s your problem? You are so touchy..., I ´ m not a pedofile!, You ´ve got work on your communication skills you stupid bitch! , Must be bit spermy in your cave ... No don ´t Samantha , don ´t be dirty. A veľa ďalších . Možem len odporúčať!
Krotitelia duchov 2 (1989)
Už len za oživenú sochu slobody...Scéna ktorú mám rada od decka až do dnes (čiže do veľkého decka).
Glee (2009) (seriál)
Ako sa vkus môže meniť... Každý krát keď teraz zaznejú úvodné tóny k nejakému dalšiemu muzikálovému číslu mám chuť hlavné postavy preplieskať notovým zošitom.
Ooops! (2008) (seriál)
Noo, nie všetko bolo na tri hviezdy, ale úprimne na vydarenej časti alebo skeči sa proste pobavím a toto mi príde ako celkom fajn pokus ako aspoň niečo komické vyprodukovat .
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Vždy to začnem sledovať v takom napätí, strašne natešená a po trištvrte hodine ma to začína prechádzať z toho neustáleho preskakovania z jednej dejovej línie na druhú , ktorá v podstate spočíva len v neustálych úžasných nájazdoch na krajinu, kde sa preháňajú hlavné postavy na koňoch alebo po svojich :), a tak ďalej . Ale potom príde TÁ bitva, kvôli tej sa proste vždy oplatí pretrpieť aj trochu nepohodlia:) Takže ku konci je ta chvíľka nudy odpuštená, zapomenutá .
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Tento seriál bude legen... počkaj si na to osem rokov... o čom bola vlastne reč? AAAle úprimne som sa k seriálu po nejakej dobe vrátila a tak nejak mi zas a znova prirástol k srdcu. Je proste boží.