Posledné recenzie (20)
Izba 1408 (2007)
Čo ja viem... pre mňa to bola slušná fantasmagorická blbosť i keď niektoré miesta boli fajn.
Dom (1985)
No ty vole! Neviem teda ako vy, ale už dávno som sa nepobavil na takejto volovine! Miner musel mať hódne slabú chvílku, pretože jeho Piatky 13teho boli super.
Avatar (2009)
Milujem filmy Jamesa Camerona... vždy boli pre mňa stropom slova "film". Od doby Aliens, T2 a Titanicu som si vravel, že čo ešte by musel James natočiť aby to prekonal a hlavne som si vravel, že tento človek ma nikdy nesklame. Bohužial sklamal. Neviem čím to je, možno som tento film celkom nepochopil, ale to o čom to je... to proste nie. Nejaké fantasmagorické modré ufonské postavy... povedal som si OK, máme tu dej na inej planéte s mimozemšťanmi. Ale keď začali potom lietať na tých "zvieratách" už som vedel že je zle. Je mi to strašne lúto, ale mne sa to javí ako poriadna kravina. Kde sa len vytratilo to napätie, tá serioznosť Cameronových filmov? Kde je to napätie z votrelcov, kde je tá atmosféra a absolutna "sila" Terminátora? Škoda, síce premakaný film a niekolko silných momentov, ale lietajúci mimozemšťania a k tomu tie šibnuté digitálne smiešne ručiace zvieratá tam... ach pane bože... to už radšej Jurský park.